Lättläst.

10 FAVORITER
Färg:
Svart & Grön.
Mat: Sushi.
Band: Bra.
Film: Garden state.
Serie: Prison Break. Lost. 24.
Bok: Läser sällan.
Sport: Fotboll på tv.
Årstid: Vår, sommar, höst och vinter.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: Choklad.
Tid på dygnet: Kväll/natt.

- 9 FÖR TILLFÄLLET:
Humör:
Seg i kroppen, glad i sinnet.
Smak: Morgonandedräkt.
Kläder: Linne, tofflor och morgonrock.
Bakgrund: Clary.
Nagellack: Alltid.
Tid: 11:35
Omgivning: En grå lägenhet som fylls med solen.
Irritationsobjekt: Att jag inte har någon god frukost hemma.

- 6 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Har jag någonsin dejtat??
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja, har man privat badplats så har man.
Varit med på TV: Ja.
Kysst någon du inte känner: Nej.

- 3 PERSONER

Du kan berätta allt för:
Sofie, Clary och Elin.
Du tycker om: Jag tycker om mina vänner och de är fler än 3.
Du inte gillar: Ogillar jag någon så håller jag det för mig själv.

-2 VAL
Kaffe eller te:
Te.
Vår eller höst: Höst.

- 1 ÖNSKAN:
Att det ska fortsätta som det gör nu.

Det här inlägget är postat i Okategoriserade av maria. Bokmärk permalinken.

2 kommentarer till “Lättläst.

  1. maria..jag saknar dig så mycket. nu när vårsolen skiner så vill jag vara med dem jag älskar! ska inte du o elin komma hit snart?jag vill va med er…puss

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

*

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>